Facebook ангажира лобисти в Европа и САЩ

image

 

Да, и Facebook тръгна по пътя на лобирането, ангажирайки хора във Вашингтон и Брюксел в опит да създаде реални граници на своето влияние в дигиталното пространство.

Facebook е най-големият социален сайт, с цифрите тук не може да се спори. Но сега, когато представлява и глобален феномен, компанията търси начини да се възползва от влиянието си на всякакви нива-затова наема лобисти в Европа и САЩ.

Facebook съвсем наскоро ангажира Ричард Алън-който е оглавявал екип от лобисти на територията на Европа за Cisco. Неговото назначаване последва това на Тимъти Спарапани-бивш адвокат от ACLU, който става част от екипа на компанията във Вашингтон. Иронията в случая е, че неотдавна Спарапани е работил по кампании, които критикуват таргетираните реклами на Facebook. Крис Кели-директор в социалния сайт отбеляза, че е от основно значение, правителствата да “разберат тяхната позиция”-следствие от размерите и влиянието на сайта. “От известно време изпитваме притеснение, че (в опит да защитят потребителите разбира се) регулаторите и законодателите най-вероятно ще започнат да приемат закони, които ще попречат на хората свободно да споделят информация”, каза той.

Но Facebook, със своите 200 милиона потребители, очевидно върви по огромните стъпки на Google. Интересното е, че до момента лобистките им инициативи във Вашингтон се оказват доста успешни.

Author: pcstorebg

Share This Post On

Submit a Comment

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *